Strona 1 z 1

Jakie dodatki do biura kupić?

Post: 02 lip 2017, 14:20
autor: kamaras
Czy uważacie, że taki dosyć nietypowy dodatek jak Ekspresy do biura to dobry pomysł? Każdy mógłby pić świeżą i pyszna kawę jak tylko będzie chciał, a dodatkowo wzrosną morale zespołu. Jak myślicie, to dobre rozwiązanie? Czy wy byście w swoim biurze postawili taki ekspres?

Re: Jakie dodatki do biura kupić?

Post: 25 cze 2019, 13:46
autor: agaa
Raczej wybrałabym do biura ekspres kapsułkowy. Mniej czyszczenia (bo fusy trzeba wyrzucić, przepłukać, a pracownicy często zapominają). Kawa z kapsułek też jest dobra, za to ekspres wymaga mniej uwagi, jest też prostszy w obsłudze. Kapsułki też nie są drogie, a jest wiele wariantów smakowych.

Re: Jakie dodatki do biura kupić?

Post: 03 lip 2019, 9:23
autor: Rudy102
Ale akurat takie ekspres jest dużo droższy.

Re: Jakie dodatki do biura kupić?

Post: 15 lip 2019, 14:15
autor: elabarbara
Dzień dobry,

proszę o sugestie, co powinno znaleźć się w wyposażeniu biura? Prowadzę niewielką firmę zajmującą się projektami. Biurka, komputery - standard. Jest jednak coś co zasługuje na uwagę, czego nie powinno zabraknąć? Bo pomyslałam też że moga mi się przydać takie skoroszyty https://www.ceneo.pl/Segregatory_i_teczki/Rodzaj:Skoroszyty.htm