Jakie dodatki do biura kupić?

https://jura-professional.pl/kategoria-produktu/ekspresy-do-biura/

Jakie dodatki do biura kupić?
Różne dyskusje na każdy temat

Jakie dodatki do biura kupić?

Postautor: kamaras » 02 lip 2017, 14:20

Czy uważacie, że taki dosyć nietypowy dodatek jak Ekspresy do biura to dobry pomysł? Każdy mógłby pić świeżą i pyszna kawę jak tylko będzie chciał, a dodatkowo wzrosną morale zespołu. Jak myślicie, to dobre rozwiązanie? Czy wy byście w swoim biurze postawili taki ekspres?
kamaras
 
Posty: 65
Rejestracja: 24 mar 2017, 12:01

Re: Jakie dodatki do biura kupić?

Postautor: agaa » 25 cze 2019, 13:46

Raczej wybrałabym do biura ekspres kapsułkowy. Mniej czyszczenia (bo fusy trzeba wyrzucić, przepłukać, a pracownicy często zapominają). Kawa z kapsułek też jest dobra, za to ekspres wymaga mniej uwagi, jest też prostszy w obsłudze. Kapsułki też nie są drogie, a jest wiele wariantów smakowych.
agaa
 
Posty: 3
Rejestracja: 21 cze 2017, 11:56

Re: Jakie dodatki do biura kupić?

Postautor: Rudy102 » 03 lip 2019, 9:23

Ale akurat takie ekspres jest dużo droższy.
Rudy102
 
Posty: 110
Rejestracja: 03 paź 2018, 13:54

Re: Jakie dodatki do biura kupić?

Postautor: elabarbara » 15 lip 2019, 14:15

Dzień dobry,

proszę o sugestie, co powinno znaleźć się w wyposażeniu biura? Prowadzę niewielką firmę zajmującą się projektami. Biurka, komputery - standard. Jest jednak coś co zasługuje na uwagę, czego nie powinno zabraknąć? Bo pomyslałam też że moga mi się przydać takie skoroszyty https://www.ceneo.pl/Segregatory_i_teczki/Rodzaj:Skoroszyty.htm
elabarbara
 
Posty: 53
Rejestracja: 03 kwie 2017, 12:57


Wróć do Ogólne rozmowy o wszystkim

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron